måndag, maj 02, 2011

Plats i en mammas tanke

Jag vill bli som mamma...
Spelar ingen roll vad hon själv går igenom så finna det ALLTID plats i hennes tanke och hennes böner för mig.
Mitt huvud som just för tiden endast rymmer ego... inte en chans att jag har plats att tänka på andra känns det som... förstår inte hur hon gör.
Fast... man kanske gör det... ändå. Asså gör plats för annat lixom.
Det kan ju vara skönt att tvingas flytta fokus till nån annan för en stund. Glömma bort sina egna mörka tankar för att försöka följa en annan mot ett ljusare liv.

Hoppas jag blir som du mamma.
/tant trassel

2 kommentarer:

orcid sa...

nämen karina du är inte ego, du är en av de mest varmhjärtade människor jag känner!!!! kram

Tant Trassel sa...

åh Orcid... asså... tack gumman! Du är på riktigt jätte fin du mä :)
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...