söndag, maj 01, 2011

Äkta tanttjut

Har sen drygt en vecka tillbaka haft sånna känningar som andra verkar va ganska vana vid men som jag aldrig varit mä om innan.
Började med att jag var kissenödig, kissade ut typ inget, tog på mig och lämnade toa och var kissenödig direkt igen.
Så har det fortsatt och det svider och gör typ lite ont i blåsan hela tiden.


UVI misstänker andra med mig.
Drick mycket citronvatten och tranbärsjuice säger dom.
Försöker och har nu kärat ned mig lite i tranbärsdrickan som man kan spä ut. Dyr men jätte god. Sur som en god måltidsdricka ska va... kan tänka mig det är sånt man får när man sitter på hemmet sen... pantionärs-rödtjut lixom :)


Meeen... det funkar inte riktigt på mig.
Imorn blirre nog att ringa VC för att få lite hjälp... annars säger 'dom' att det kan bli farligt och typ göra ont på riktigt och deeet vill vi inte.
Kan inte man typ bli steril oxå??
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...