måndag, maj 16, 2011

So horn-y

Har funderat länge på ett sätt att förvara smycken på. 
Blir lätt så trassligt om allt ligger i en ask... man vill hänga dom lixom.
Minns inte var jag fick det ifrån men till slut kom jag fram till denne lösning.

Hittade äntligen RÄTT horn på loppis... dom måste ha taggarna åt rätt håll och sen inte för få taggar.

Sen har jag velat lite fram och tillbaka om vilken färg dom skulle få men med nya sovrumstapeterna var valet inte så svårt.
Vitt.
Köpte sprayfärg på Biltema och gav dom tre lager. Innan dess har jag gnuggat bort så mycket fett jag kunnat från hornen.

Skylten hornen hänger på målade jag såklart oxå.

SEN skall jag erkänna att jag inte är så himla bra på att ställa an smyckena så jätte fint inför fotosessionen men ni får ju föreställa er hur just NI skulle ha gjort om det var NI som hade dom hemma.

Kan tänka mig att man även kan hänga scarfs eller liknande ... det tillkommer säkert mera med tiden... har inte hälften av alla mina saker här än.

Tills dess får jag vänja mig lite vid att ha två döda små bambisar hängande ut från väggen :)

/tant trassel


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...