måndag, maj 16, 2011

Gorillagymmet

Gillar ju 'mitt' gym... det kanske ni har fattat.
Det är grymt rocknroll lixom :)

Lite sunkigt och lite skitigt är det dessutom...
Man kan inte tro att det finns svettiga tjejer härinne på morron kl 5:30 va?
mmm fast det gör det.
Jag och Sarah kämpar på så ofta det går.
Tror till och med att jag börjar få lite musklar faktiskt :)

Sarah kör med 3 ggr så tunga hantlar än jag. Jag är sååå svag haha.
Dessutom så har jag hört att man får snyggare musklar av att ta lättare vikter men köra många flera repetitioner.
Gillar fitnessmusklar mera än byggarmusklar.
Särskild axlar gillar jag, så det jobbar jag mycket på.


Här får ni min lilla Sarah... låter som en arg viking när hon sätter igång. Tur att vi är själva där på morron hahaha

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...