måndag, maj 16, 2011

Lek & Bus

 Lördag var jag å ungarna på Lek och Buslandet i Örebro där Hwila var bjuden på kalas. Zion hängde på och lekte efter kalaset.
3 timmar är det full rulle och när det är varm och gött ute då är det alldeles lagom med folk där.
Så mamma kan typ hänga med dom andra föräldrarna och hålla ett öga på egna och andras barn OCH dricka kaffe samtidit :)

Zion var svettig efter 30 min så han tog en liten rast i bollhavet.



På hemvägen somnade ungarna ganska snabbt... Zion med propellerkepsen på sniskan :)


På kvällen sen fick jag besök av tre fina tjejer som drack vin med mig och kollade på melo.
Skrattade så vi nästan kissade på oss flera ggr... undrar om killar har lika grova samtal som tjejer när dom träffas? Eller är jag lite köns... va heter sånt... inrutat?
Nåväl...
Underbar kväll. Älskar mina tjejer!
Mera sånt!
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...