lördag, maj 07, 2011

Vodkanaglar och ankfötter

Övningsgår.
Här om dan fick jag hem dom fiiiina Hasbeens skor som Helene hade köpt åt mig på den hysteriska sko-släppen på HM den 20 april.

Dom är aaaningens smala för mina akfötter så jag försöker ha på dom så mycket det går här hemma så dom kan töjas ut lite.
Det känns redan bättre efter ett par dagar.
Dessutom har dom ju pytte lite klack... och jag kan typ bara gå i gympaskor så jag ser inte klok ut hahaha.
Så jag övningsgår som sagt.
I min solgula morronrock... jag e såååå öm :)
Till nästa sommar kanske jag ser mera ut som en WT-tant än en kossa.

Målade dessutom naglarna igår kväll efter en vodka-russchian grogg.
Det kändes lite vågat men jag tror det gick bra... kollar man bara inte nära så... :)

På tal om kossor... strax ska vi göra oss i ordning för kohagen...
Betessläpp idag. Ska bli jätte kul. Har velat gå flera år men har aldrig fått till det. Men nu ÄNTLIGEN!

Solpussar
/tant trassel




Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...