onsdag, november 03, 2010

NEJ nuuuuu...

nu VILL jag inte vänta längre på min kamera.
Har väntat sen augusti typ och nu har jag på allvar tröttnat.
Orsaken till väntetiden var att det kittet jag beställde INTE var prioritet hos Nikon.
Alltså hängde det på vårt val av objektiv.
Såg dock igår sent att min leverantör nu har fått in några av dom Nikon D3100 kamerorna som vi väntat på, på lager, dock med andra objektiv, MEN dom är iaf på lager och kan skickas omgående.

Så efter övervägande och samtal med gubben så bestämde vi oss för att byta order och lägga pengarna på samma kamera, altså en Nikon D3100 DOCK med TVÅ andra objektiv. En AF-S DX 18-55/3,5-5,6G VR + AF-S DX 55-200/4-5,6G ED VR.

Jag mailbombade cyberphoto under kvällen och la en ny beställning och bad om expresspaket och bla bla bla.
Tidit i morse fick jag mail från Mathias som jag har mailat fram å tillbax med dom sista månaderna eftersom jag tjatar på min order (stackarn) och jag ringde upp honom och han dona runt och nu är kameran asså skickat... med express.
Kommer nog ha den imorn eller dagen efter det.
Jag fick 170 kr rabatt på frakten eftersom jag hade fått vänta såååå länge *snyft på mig* :)

Såå... nu behööööver jag inte vänta längre.
Jag kan fota på mina föräldrars kalas om en vecka och jag kan ge dom ett fiiiint scrappat album från dagen och det skall bli så kul!

Fatta att va såhär ångestfri efter att ha lagt 8000 kr på en kamera ;)
-på avbetalning... räntefritt såklart -jag är såååå inne hahah

Pöss från en lycklig materialist.
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...