söndag, november 07, 2010

Välkommen lilla älskling

Nu är min bäbis här.
Express betyder att jag fick min kamera från Umeå på typ 12 timmar. (funderar allvarligt på att kolla om man kan stoppa ned Petra i en låda från Umeå och få henne med expressbud)

Jag har knappt hunnit känna på 'den' (ja va ska den heta?) under veckan men nu i helgen har jag lekt en del. Jag har mycket snälla kompisar som ställer upp och lider under mina 'bara EN gång till Jessica... kolla lite mera åt vänster... nej inte så...'
Sen skall jag ju komma på hur man lägger över dom på burken. Är liten besviken på att det inte finns en separat knappt på kameran som det står FB på ;)
-ja fejsbook jö.

-blä orkar inte skriva mera just nu...
Dumpar...

Höres sen
/tt

2 kommentarer:

Unknown sa...

Bara ett litet andningshål så borde jag ju klara 12 timmar i en låda ;)

orcid sa...

har du kortläsare på datorn/laptopen, så är ju absolut enklast. annars fick du med en extern kortläsare? om inte då är det med sladd för det får du ju med.

ja glöm inte andingshålen till petra och liten matsäck så går det fin fint...jo en ficklampa slipper det bli klaustofobiskt ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...