onsdag, november 03, 2010

Tro inget annat...

än att jag är GLAD och TACKSAM att stå på mitt jobb på 'tre-korvar'!
På riktigt.

Jag är INTE lessen över att gå dit!
Vill bara göra detta klart för er... och även ni som stalkar mig från jobbet ;)

Jag har dock lagt ned två år på en utbildning och vill som ni kanske fattar använda den till fullo om möjligt.
Man får inte sluta drömma lite om en bättre och mera stimulerande framtid... det bara KAN inte vara fel!
Sen att man inte skall gnälla såhär öppet om sitt alldeles nya jobb det har jag börjat fatta. Människor läser mera än man vet om faktiskt.

Jag ger allt jag är jag har på jobbet när jag är där. Gnäller nog till å mä mindre än dom andra hahaha
Nej men jag är som sagt 'nöjd' för nu.
Men jag tänker INTE sluta drömma och se runt på företaget efter platser som jag anser passar mig bättre.

Snart är det sänggång för ungar och sen för mig. Och imorn är det ännu en dag med tidig uppgång och skruvar och testkörningar.
Och ja, jag har sagt ja till att jobba på lördag igen. SÅ illa kan det inte va då? :)
Kram
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...