tisdag, november 02, 2010

Sitt inte ner!

Näää som jag är trött... heeela tiden!
Jag tål inte att jobba såhär mycket med ett sånt tråkigt jobb.
Det funkar inte.
Orkar knappt åka hem från jobbet.
När jag är hemma orkar jag knappt prata till barnen (bara dom å mig hemma)
MINDRE orkar jag sitta här... vid datorn.
Absoluuut inte att blogga.
Helgen orkar jag inte när jag väl får 'möjlighet' att sitta vid datorn. Då är man ju två som vill sitta och Rolle spelar spel så det är 'fullt' vid datorn stora delar av den tiden vi är hemma. Har ingen lust att sitta heller, om han skulle fråga.
Orkar inte.

Sen att jag var på Ericssons personalfest på fredan och på en liten träff hos en kompis i Hasselfors på lördan gör väl inte situationen mycket bättre.
Hoppas Rolle hittar nån att gå på bio med i helgen så han kan komma bort lite han mä.
-eller vad han nu vill.

Nu måste jag resa på mig och göra nåt annars somnar jag.
Fick order om att tvätta en särskild klänning till Hwila så det är väl bäst att jag gör det.
Frid :)
/tant trassel

1 kommentar:

orcid sa...

du får inte slita ut dig vännen, det mår du inte bra av och då får du bara mer ångest för att du inte räcker till.

kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...