tisdag, augusti 31, 2010

Ja förlåt men...

personligen ogillar jag när folk inte uppdaterar sina bloggar mera en en gång varannan vecka.
Och det är väl ungefär var jag står idag.
Är verkligen jätte ledsen men ge inte upp på mig.

Allt är skit rörigt just nu och ja... idag har jag suttit en stund och försökt sätta ihop en bostadsannons på Stenkulla... mitt älskade underbara spännande fantastiska hus som jag har gett upp hoppet om tyvärr.
Jag orkar inte med projekt som aldrig blir färdiga längre. ORKAR inte.
Jag orkar inte med kalla vintrar och ett utedass.
OM jag visste att om säg 3 år står det så klart så man kan leva ett ordentligt liv DÅ hade det varit en annan sak.
Men intet händer här. Inga pengar finns, ingen ork, inga kunskaper och ingen vilja längre.
Det var mitt drömhus... är väl fortfarande men ingen realistisk dröm. jag tror iaf inte på den längre.

Så nu håller jag på att kolla upp inte bara den svenska men även den danska och den tyska marknaden för att hitta nån som vill ge det för huset som jag vill ha.
Det är inte mycket pengar men jag måste betala lånet och den som köper måste ha pengarna att fixa huset för.

Tills dess får vi överleva en vinter till och sen får vi se vad som händer.
/tant trassel

3 kommentarer:

Trebarnsmamman sa...

Förstår precis hur du känner, och skickar en bamsekram!!!!!

orcid sa...

tråkigt men så är verkligeheten ibland...ibland måste en del drömmar få förbli drömmar..kram

Anonym sa...

Man får göra det bästa av situationen, du kommer att få mer chanser att förverkliga dina drömmar. Denna var dig övermäktig men du har gjort ett försök och det SKA du vara stolt över.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...