söndag, augusti 15, 2010

Åh Höst Kom Till Mig

Idag har jag fått den dära frågan som vi alla lääängtar efter att få:
"Karina, är du gravid??"
"Nej jag är bara tjock"
"Nej inte tjock. Bara du har stor mage va... Du gillar mat va?"

Ja... jag fick förstås andas en liiiten stund och bestämma mig för att det lixom inte gjorde nåt. Att jag INTE blir sårad längre av sånna frågor.
Jag vet ju att jag är två kilo från att vara normal i min vikt och att jag dessutom skall ha bort allt häng när hösten är här.
Men asså... allvarligt?
Jag ser ju plufsig och fet ut... INTE gravid!
Innan operationen såg jag gravid ut!


Men nu... nu är det ju ... nåt annat lixom.
I mars såg det ut såhär.
Inte ser väl jag gravid ut??
Nääää just det :)
Jaja... hon mena nog inget illa.
Känner mig ju inte. Första jobbpasset med henne.
Nu skall jag ta en bit kaka ;)

/tant trassel

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan man inte få se lite nytagna bilder på dig nu i underkläder istället... ;)

Tant Trassel sa...

nej det skulle jag nog inte göra.
Bilden du ser på bloggen är 'inte jag'. Därför har jag inga problem att visa dom.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...