måndag, augusti 09, 2010

Stalking


Är det bara jag som... helt oskyldigt (!!) gillar att 'kolla upp' folk?
Jag är ju super snäll och skulle aldrig använda information jag hittar mot dom jag stalkar...
eller Herregud... hur låter detta nu??
Var går gränsen för oskyldigt??

Asså... det är inte så allvarligt som det just lät med mitt stalkande :)
Låt mig förklara.
Jag kanske ser nån i en bil säg... en arbetsbil tex med företagsnamn på... eller om jag träffar nån kompis kompis som jag bara får förnamnet på och som jag vill veta mera om UTAN någon som helst baktanke... bara ett genuint människointresse *försöker låta frisk och oskyldig*
Då kan jag se det lite som en sport att komma fram till vem denna människa är på den nivån att jag kommer fram till vad personen heter och kollar på FaceBook om denne känner samma personer som jag och lite sånt larv.
DÄR slutar mitt stalkande.
Tar aldrig kontakt men vet till nästa gång man ser människan vem denne är... lite mera än jag visste förra gången.

ÄR DET OK?
Är jag ensam om detta??
Snälla säg nej! :)
Är jag frisk?

Borde jag fråga detta?
Nej :)
Men att jag outar mig på detta sättet kanske visar att jag är heeeelt frisk!
Eller?

Orsaken till min fråga är att jag en liten stund nu har försökt ta reda på lite om nån jag träffade idag... utan resultat dock. Jag skulle kunna ringa ett samtal men det är att 'fuska' lite :)
Har detta blivit en hobby? ;)

/tant trassel

4 kommentarer:

Anonym sa...

jasådu.. här har karina blogg alltså! precis som jag :D

kram michelle

orcid sa...

duu...då är vi två..skönt att höra att jag inte är ensam :)

gabbe sa...

hihi, du är rolig du. jag skulle aldrig kom på tanken att snoka runt om någon person.. sitter och småler lite. konstaterar att du är lite småtokig. men tror att det har blivit lite av en hobby.. kram

Tant Trassel sa...

ja såklaaart Michelle :)
Du stalkar oxå ser jag? ;)

Gabbe: hobby? att vara småtokig? ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...