torsdag, augusti 12, 2010

Tänka på annat...


Orkar inte tänka just nu.
som ni vet så var jag på samtal ensam hos familjerådgivningen igår.
Detta ledde till ett annat samtal när jag kom hem.
Just nu är jag bara så vansinnigt förvirrad.
Kan somna rakt upp å ned och så har det varit sen igår morse.
Gick å la mig kl 20:30 igår när jag hade sövt barnen... somnade dessutom under den tiden.

Iaf så var jag och min extramorsa inne på indiska när vi ändå var i stan.
Hittade snabbt till rea-på-rean ställningen.
Hittade två jätte fina klänningar som jag tog. den ene var dock nåt särskild!
Den satt skit bra på mig och var peciiist mina färger.

CHERRY dress

När jag väl skulle betala landade prislappen på över 400 kr... jag ba... VA??
Dom skulle ju kosta typ 80 kr pr klänning!!
Men se... nån OND människa hade hängt den fel och den hade hamnat bland reakläderna av misstag!!
Jag mår ff dåligt över det. Den var verkligen PERFEKT!!
Men 350kr under ett köpstopp känns inte sådär värst ok :(

Är det jul snart??

/tant trassel

1 kommentar:

orcid sa...

låter som om det är lite stormvarning inombords hos dig..hoppas du orkar hålla i dig.

klänningen är söt men nej 350kr är tokmycket vid ett köpstopp :/

kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...