tisdag, augusti 17, 2010

DRÖMKÅKEN!!

Nu har jag hittat det.
Iaf till ett pris man skulle kunna klara av tror jag :)
Drömhuset.
Villagatan 19, Laxå centrum, Laxå: "Trevlig villa med bra läge i centrala Laxå. Balkong i söderläge och enbilsgarage. Trädgård i etage med fruktträd."

Ja men seeen då!
Vad som är viktigt är att huset verkar va helt orörd sen 70-talet och jag bara ÄLSKAR det!! Ett litet smakprov på allt det fina :) Hallen...

Synd att det inte är fast visningsdag på det för jag bara måste få titta in. Nu måste jag bara hitta nån som vill köpa huset så jag kan hyra det!


*suck*
Jag och mina drömmar... *blä*

/tant trassel

5 kommentarer:

gabbe sa...

vad kostade den

Tant Trassel sa...

345 000 -kollade du länken eller?

Säg till om Igor vill köpa det till mig :)

gabbe sa...

hehe. jag kan ju alltid fråga ;)
måste ha missat länken.

Unknown sa...

Vad får ni för skolan då? Du kan säkert fixa det :)

orcid sa...

du har du ringt till Eurenco? gör det, kolla läget igen med dem.

vårt första radhus kostade 320 000kr och vi fick lånet med borgenär, vi var bägge arbetslösa då. Det är inte lätt att få lån men har du kollat med andra banker? men det svåra är ju med dom två andra husen...antar att det är även dom som stoppar er, eller är det bara du som ska ha det?, att få lån.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...