måndag, augusti 02, 2010

plötsligt så händer det

I kön idag på Burger King ringde min mobil. Det var från Familjerådgivningen. Står i kö där för samtal och nu hade min tur kommit.
Har inte direkt längtat ihjäl mig efter detta telefonsamtal men nu är det alltså dax.
Jag hade bett om att få komma dit själv första gången då jag behöver bearbeta några av alla mina samvetskval.
Så onsdag nästa vecka sätter det igång.
Vill inte... vill... vill inte... MÅSTE!
Känns som det händer för mycket just nu för att dra igång saker och ting men det kommer ju finnas 'grejer att stå i' från nu å tills vi dör så ingen tid passar väl särskild bra öht.

Mår lite illa...

/tt

5 kommentarer:

Jennie sa...

*styrkekram*

orcid sa...

det blir bra bara du åker dit, du behöver det! kram

Unknown sa...

Det är för en god sak och det kommer bli precis som det ska va. Kramar

sessy sa...

hejja dej!!!

Hello sa...

Det blir bra! Lycka till.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...