onsdag, mars 21, 2012

Va ska du ha DEN till??

Ärre bara jag som faller över saker på loppis som är sådär söta att man lixom bara inte kan låta bli dom. Nej jag vet... antagligen inte. Iaf inte sånna osmakliga saker som jag brukar kära ned mig i.
HELT onödiga små pinaler som jag eg inte vet vad jag ska ha dom till.
Den hära lilla asken är en sådan sak.



Men när jag kollade in på Majas blogg fick jag ett tips på vad en sånhära sak som inte kan användas till nåt juuust kan användas till.



Juuust det. Tändsticksask. Ser ni att jag har tejpat fast själva tändtjosan (ja jag är invandrare och vet inte va det heter) i locket. Vikket bra tips Maja!!
Supersmart tyckte jag att det var.


 /tant trassel... och nej fråga mig INTE vad jag tänkte när jag fotade asken... linnehandduken som ligger under, vad den lixom skulle va bra för. Vert ju inte sådär jätte bra. MEN jag har iaf samma RAM på bilderna! OBS OBS!

3 kommentarer:

orcid sa...

men vilken idé! asbra ju :D kanske borde kör samma gej här hemme, så mycket sötare :)

maja sa...

hurra, va bra!! :)

Tant Trassel sa...

JA hurra!! :)
Gör så Orcid!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...