torsdag, mars 22, 2012

Rokad

Märks det att jag är hemma med sjukt barn?
Ja jag har 'inte annat att göra' än att lägga små inlägg här :)
Hur som. Alldeles strax skall Zion å jag sätta oss i Plutten och dra till K:skoga hem till Orcid där en dator står och väntar på mig.
Jag har bara min lilla rosa Samsung att surfa på härhemma och den pallar inte bildhantering. Processorn är nog för liten och i sånna små datorer som min går det inte att byta sånna prylar. Sååå jag har bett Orcids gubbe att hjälpa mig att hitta en BILLIG stationär burk som klarar bildhantering.
Och billigare än det jag skall hämta nu, hittar man knappast.
Dom hade en kompis som hade en burk som stod som jag kunde fååååå.
Är så bortskämt ibland.
Så nu håller jag på att förbereda för fulaste inredningsprylen på jorden... en stationär dator. Blä... den in skall den för jag behöver den. Har en asdyr kamera som jag knappt kan använda eftersom jag inte får in alla bilder på min lilla rosa.
Men nu... nu är det nya tider mina vänner :)

Med lite fix får jag nog till en ok hörna för det fula.
Ska bara... hämta en sak.
till.
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...