måndag, mars 19, 2012

Pågående

Ett jobb som jag sååå gärna vill ha klart snart är Hwilas rum... eller lekrummet som det kommer bli.
Orsaken till att Hwilas rum blev lekrum är att Simons småttingar är sånna som gärna vaknar på natten och då tycker vi det är bäst att dom små får sova i ett eget rum när dom väl sover över så inte alla vaknar varje gång.
Hur som... har ju kämpat på plats fondväggen. Jag var nära på att svääära flera ggr... och gråta.
Men nu sitter den där. Hwila var nöjd iaf.

Men nu är 'harmonin' utbytt mot målarstuga för jag har satt igång med att grundmåla ungarnas våningssäng. Jag köpte en begagnad för några månader sen och nu skall den alltså få färg. Den skall så småningom stå på Zions rum som skall agera sovrum.


Slutfärgen kan få vem som helst att falla om... eller näää... det blir bra.
Har kärat ned mig i en tapet från Ferm Living och på bilden med tapeten sitter nån unge vid ett bord och färgen på DET bordet måste jag hitta för det passade så fint ihop... i min värld.
Men först... grundmåla. TUR att jag hade färg över från golvet för jag är fattigast i världen.
Funderade till och med på om jag hade råd med kaffe idag.
Då ärre illa :)
/tant trassel som funderar på hur svårt det skall va att NÅNGÅNG välja samma ram på bilderna till samma inlägg...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...