lördag, mars 17, 2012

Sååå himla Retro ba

Jau. Var så illa tvungen att köpa kontantkort till min 3-telefon pga att jag håller på att övergå till tele2... ja just det... jag föll oxå dit på deras absolut jäte bra erbjudande som passar min plånbok perfekt.
Hur som... hittade inget kontantkort på Willys till Tre och vert tipsat att gå till Net on net. Jag traskade dit men hon i kassan sa att man inte kan köpa kontantkort till Tre annat i deras butiker typ.
Och med en telefon låst till tre så är det ju lite krångligt att ta sig ända till en sån butik...
Jag har ingen gammal mobil att stoppa ett annat kontantkort i så jag var lite rådvill.
Jag frågade hur mycket ett startpaket skulle kosta och svaret blev 99 kr.
...men om du vill så kan du ju få ett startpaket till comviq MED en telefon.
Jasså?
Men perfa. Passar mig ju toppen.
Så nu sitter jag med detta vidunder...

http://www.netonnet.se/art/telefon/kontantkortstelefon/comviq/samsung-e1080icomviqstart/152600.4898/?utm_source=facebook.com&utm_medium=share&utm_term=Samsung+E1080i+++Comviq+Start&utm_campaign=Telefon

...som jag PRECIST kan skicka sms och ringa på :)
Vad mera behöver en människa!? :)
Jag känner mig helt lost och att skriva ett sms tar en evighet... om jag ens får iväg det.
Så himla retro jag är!
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...