torsdag, mars 22, 2012

Stort!

Jag har blivit med mera än 12''
Har varit hos mina vänner och hämtat den datorn som jag snackade om innan och 15 min innan jag skulle åka kom jag på att jag ju behöver både tangentbord och mus för att kunna använda datorn. En stor platt skärm har jag redan.
Och vad väntade mig i deras hall om inte en jätte 'fin' dator som verkade näraintill ny, ett nytt tangentbord och en mus... och några cd-skivor med 'hemligt material'
Förstå va bortskämt jag är.

Nu har jag kopplat in allt och därtill funderat ut nån sorts förvaring för tangentbord och mus när inte datorn används... bara för att få bort allt fult.
Det låter en del om en sånhära dator. Hade glömt det faktiskt.
Sen detta med muspekare är jag lite ovan vid oxå.
Men... det är ju underbart att surfa och blogga när man har en 19'' skärm.
Fatta va mycket man ser :)
OCH jag kan äntligen få till en header kanske!!

Tack tack tack Orcid & N!! och deras kompis K.

/tant trassel

3 kommentarer:

Orcid sa...

Anytime <3

Kattis sa...

Den här kommentaren har inte med inlägget att göra, men jag vill gärna skriva den ändå. Jag hittade din blogg - om det var igår eller i förrgår - när jag bildgooglade med stud. Min avsikt var att hitta bilder på en som kallar sig just med stud på internet men jag hamnade på ett inlägg med bilder inför din bukplastik. Eftersom jag själv har en ganska stor viktnedgång framför mig tänkte jag att den här bloggen vill jag läsa så jag la dig i favoriter och fortsatte med mitt en stund. Sen gick jag in, först bara för att läsa om bukplastiken. Men ganska snart fastnade jag HELT för din blogg. Så jag ville bara säga det och säga hej här har du en ny läsare :) haha

Tant Trassel sa...

HEJ Kattis!
Ja se... jag fick läsa o kolla vad det nu var du menade med 'med stud' och kom fram till att jag hade skrivit om den lille kille Oscar som stack mig varje dag på sjukhuset när jag gjorde min bukplastik :)

Va spännande... viktnedgång säger du... hur?
Berätta gärna.

Och ja... kul att du hittade hit. Glad att du lämnade en kommentar oxå... det trigger mig att skriva mera här :)
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...