söndag, november 06, 2011

Nu så!

Nu är allt klart. Nu har jag skrivit på min uppsägning på Proffice. Fick till och med två biobiljetter av min kontakt på Proffice med orden. 'Ta hand om varandra och ta nu en kväll utan barnen'
Tack!
Dessutom är jag klar med min FUB vecka på Nercia och har blivit godkänt för att på måndag starta min Elektriker utbildning :)
...ang FUB så är jag ju lite skadat sen innan... jag har gått på mången FUBdans under mina år inom handikapomsorgen. FUB är en intresseorganisation som arbetar för att barn, ungdomar och vuxna med utvecklingsstörning ska kunna leva ett gott liv. Dom anordnar träffar och bla typ disco, som jag genom mitt jobb ju då har gått på mera än en ggr... det är allt jag har i huvudet när jag hör ordet FUB.
Men på Nercia är FUB asså förberedande utbildning.
Man gör typ 20 olika test och går på ett par intervjuer.

Jaja... hur som. På måndag morron börjar jag.
ÄNTLIGEN!
Känner mig så förväntansfull och min hjärna längtar efter utmaningar!
Man ska aldrig ge upp!!
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...