tisdag, november 15, 2011

Där alla får plats

Jag har ingenstans där alla kan sitta, när vi ibland är just alla.
Är fattig som en kyrkråtta men nu verkar jag ha hittat nåt som även min kärlek har accepterat som en ok tillfällig lösning.


Brun plysch ;)
Ett par som har haft den i sin källare i alla år. Typ aldrig använt. Bäddbar och koster mig endast 350 kr.
Då kan katterna kloa (syns inte på plysch), ungarna spilla och man kan ha övernattande gäster i mitt pytte hus.
Det går ju att använda möbeltvätt om olyckan skulle va framme. Men va tror ni... piffa upp med lite flera kuddar? Färg? Tror inte vi ska köra mönster... mina väggar är ff blommiga (skall målas vita) så det blir kanske lite rörigt. Funderade på att köra svart... Tror jag har en del svarta kuddar lite här å vart sen innan. Men kanske nån annan färg nånstans in mellan? Humm...
Ska bli skönt iaf att ha en soffa man kan LIGGA i... mysa i... älska....somna huvud mot huvud bara för att man kan.
Måndag... på måndag ska vi hämta den :)
Jag är sååå glad att äntligen hittat nåt som jag faktiskt gillar OCH har råd mä.
Iaf såhär lite provisoriskt.
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...