tisdag, november 15, 2011

Ensam

Hämtade ungarna kl kvart i 5 efter en jätte lång dag på skola och dagis. Det första Hwila ber om är att få leka med Matilda när vi har kommit hem.
Dom går i samma klass så dom har sets hela dan.
Jag säger efter lite fundering att jag inte tycker att det är så bra. Det är ganska sent och dom skall upp tidigt imorn.
Hwila gnäller och säger att hon ju aaaaaldrig får leka med Matilda på mammaveckorna (ljug tyyyp) och Matildas pappa hade minsann sagt att det visst gick att leka sen.
Nåja... i hoppet om att iaf ha kvar ett barn hemma godtog jag önskan och nu efter kvällsmaten kl 18 ville hon gå bort till Matilda.
Hoppet om att få ha kvar ett barn hemma släcktes snabbt då Zion oxå ville gå dit...
Jag har inte sett dom på heeela dan och nu har dom lämnat sin mamma ensam. Hundarna är hos Simon och Simon... ja han e oxå hos Simon eftersom det är så vi har bestämt vi skall ha det under barnveckorna.
Och nu... ja nu är jag lite ensam...

Vill att kl ska bli 19 så jag kan få hem kidsen igen. Sen hinner vi kramas en timme innan sängdax.
Va gör man nu? Äter godis från gömmorna? Bloggar? ...diskar... DÄR var den... diska ska jag. Mitt personliga straff för att ha släppt iväg barnen.
Där fick du tant!
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...