söndag, augusti 28, 2011

16 års jubileum

Juuust det... idag är det faktiskt 16 år sedan jag kom till Sverige med tanke att stanna här i 3 månader.
Sen dess har jag fattat många nya beslut för mitt liv. Inget har riktigt blivit som jag hade tänkt mig... det brukar det aldrig bli.
Men ja... åren har gått och jag är snart halvvägs... 20 år i Danmark och 20 år i Sverige.
ÄNDÅ är jag bara 25 år.
HUR går det ihop?



Nåväl.
Dax för dubbelt medborgarskap kanske?
Sverige har gett mig ganska mycket.
Kanske skulle va ett bra sätt att säga tack på... om man nu ska göra nåt bra nångång :)

/tant trassel

2 kommentarer:

TapetserarEva sa...

Grattis,tack att vi får ha dig här!
//Eva

Trebarnsmamman sa...

Inte klokt vad åren går!!!!! Visst är det konstigt att man inte blir äldre i knoppen...trots att kroppen blir äldre ;)
Själv kan jag inte fatta hur jag som bara är 25 (????) kan ha en dotter som går i fyran och skall fylla 10 ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...