fredag, augusti 26, 2011

Hämta lämna lämna lämna lämna...

Då har jag lämnat Hwila i 'skolan' och Zion på dagis... nu börjar pappaveckan.
Blir lite förvånad att veckan går sååå fort och att man ba... shit... imorn är det fredag och jag kommer inte få se ungarna på en vecka... har jag hunnit umgås med dom? Känner dom att vi har sett varan? Känner dom sig nöjda med veckan?

Allt är ju så nytt än... man är van att träffa barnen jämnt och nu så gör jag ju faktiskt inte det längre.
Mitt eget val, javisst men faktiskt så tycker jag det verkar som att dom mår ganska bra. 
Jag skall försöka må bra i det oxå... tänka på alla bra saker som kommer av att ha barn varannan vecka.
Annars tror jag inte man fixar det särskild bra faktiskt, om jag bara ska gå å ha ångest för att jag inte får se dom på länge.
Dom har det jätte bra med sin pappa och veckorna går så fort.

Rolle ska jobba på söndag iaf så då får jag å barnen mysa lite på lånat tid :)

Nu skall jag måla lite på Hwilas rum. Har köpt en ny pensel till snickerierna... får se om det täcker bättre då... annars blir jag strax galen :)
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...