fredag, augusti 26, 2011

Etiketter

Klickade på en länk från en kompis logg på Facebook och kom hit:

Länken omhandlar 'De 10 vanligaste felen bloggare gör' och jag tänkte att det kanske skulle va en grej att läsa och kanske ta till sig... ja KANSKE eftersom man ju i grunden är skit bra... eller? *host*
Nåja...
Iaf så lät punkt 6 såhär: 'Kalendern är enda navigeringen. Se till att kategorisera inläggen så att de blir enkla att hitta för användaren.'
-typ skapa etiketter så man kan välja ett särskild ämne att läsa om... det vet ju jag att jag själv använder mig av när jag läster andras bloggar... jag har bara ett MYCKET kort minne och glömmer gärna bort att sätta etikett på inläggen.
Men nu skall jag försöka bättra mig.
Undrar hur långt tillbax jag orkar ändra och sätta etikett. BORDE göra det men det har ju blivit några inlägg med tiden...

Men ja, nu vet ni iaf... etikettlistan finns till hööööger och den växer väl allt eftersom.
OCH allteftersom jag blir bättre på att minnas.
Ser ni ett inlägg utan etikett, skrik då 'stoppa pressarna!!'
Tack
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...