torsdag, augusti 25, 2011

Ger mig

Men jaaa jaaaaa... jag MÅLAR väl rosa på lite flera ställen än jag hade tänkt från början!

Hwilas rum... jag har tagit tag i det igen.
Bla för att hon såklart ska HA sitt rum men oxå för att vi numera, vissa dagar, har två övernattande barn till som behöver sängplats så för att få lite mera plats och lite mera ordning så måste det helt enkelt bli klart snart.
Har gett mig på snickerierna... dörrar och fönsterfoder. Hwila har två dörrar... den på bilden går till hennes kattvind.
Lite svår färg att få att täcka, så jag behöver nog ha lite tålamod.
Har målat två ggr och jag tror jag behöver måla två ggr till trots att jag har grundat.

När det då är klart och jag är så nöjd kan jag bli över min egen bristfälliga insats, är det dax att ge sig på golvet. 
Ska bli jätte roligt.
Men visst var det en ganska fin rosa? Den är lite lilarosa nästan.
FOLKE heter färgen och är från Beckers (om jag inte missminner mig)

När Hwilas rum är färdigmålat ska vi ge oss på Zions rum som just nu mest liknar en alpstuga :)
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...