söndag, mars 30, 2014

Visit


Igår efter träningen satte jag på mig en sommarklänning lämnde grodans trygga sköte och åkte till Laxå för att umgås med ett fint gäng. Hade fått nyss om en stundande middag och jag bjöd såklart in migsjälv. Ingen skam i kroppen ni vet :)

Hade jättetrevligt och vaknade utvilat och mådde bra i kroppen så det kändes skönt att sätta sig i bilen mot Örebro och några timmars träning.
Man MÅR ju fan bra av att hålla ångan uppe. Bara att inse :)

I Laxå hann jag krama om mina gamla grannar Conny och Leila och att gosa lite med min gamla katt, Tussen. 
Ångrar dock inte att jag flyttade. Saknar småsaker men saknar inget annat som fanns i Laxå.
Har inte sp mycket här heller men jag sitter hällre här i Örebro och har ibget än att sitta i Laxå och ha inget.
Men jag är igång. Hittar nya människor som jag kan hänga med, har jobbet nära, gymmet, enkeltheten...
Sånt e bra.

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...