tisdag, mars 25, 2014

Jälla skit


Jaaaa, så kan det se ut när man tänkt igenom ordeeeentligt vad man skall ge byggbossen på bygget i födelsedagspresent.
Ville ge nåt personligt...hade bestämt utgång för alla på bygget just på hans dag och jag tänkte att då måste man ju lixom ställa upp för gänget och uppvakta Lasse lite.
Och jag har sett ibland hur han har sett ut när han har farit in på bygget...när han haft fööööör många byggen igång på samma gång, då tänker jag att då vill man nog bara åka hem och dö på kudden och känna... Helvets jävla skit!
Så jag broderade ett örngott till honom.
Och han var jätteglad och alla andra jättesotis förstås :)

Inte nog med det... Vi har blivit med bäbis på bygget.
Milo föddes två dagar efter min födelsedag och jag har från början tänkt att ungen skall få nåt från oss i kojjan.
Ooooch ja... En kudde går ju alltid hem.
Tänkte köpa en kudde och ett vitt örngott på ikea och sen brodera Milos namn på. Men seeee, det FANNS inga jäkla örngott... Så hem o rota i tyggömmorna och sy ett örngott till böbisen.
Och ärligt...det var VÄRT all slit o stress för att få klart allt till samma fest.


Men klart vert det och jag är jättenöjd! Ni vet...första bäbisen o allt i den lilla familjen, det är ju lite speciellt.
Kedjestygn är förresten jättetacksamt. Snabbt snyggt resultat! Till skillnad från Lasses örngott som var ett häääälvääätääää att få till.
Tills nästa gång vet jag ett bättre sätt.
:)

Vi hade hur som en jättetrevlig kväll! 
Jag var snäll som vanligt....


Ni ser det va?
Och jag låg i min säng...ensam och duktig kl 02
Så kan det gå.
Så går det.
Oftast.
:)
När man blir utkastat från Harrys.
Hepp :)

/tant trassel


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...