söndag, mars 30, 2014

Isnt this a lovely day to die


Igår körde jag ett pass på ÖKK (Örebro Kraftsports Klubb) med gestapo Rebecka. Lite bröst och en massa triceps. Det var jobbigt men skönt.
Idag körde jag ett till med donnan. Ben. Och fyfan säger jag bara. Kräkskänslan gav sig till känna och jag skakade och vrålade. 
Det var...bara jobbigt.
Men hey, jag överlevde. Just i skrivande stund inte sååååå kaxig dock.
På bilden har ni henne. Hon som tagit mig under sina vingar. Hon är två äpplen kort och väger väl si sådär 53 kilo men om hon kör benböj med en stång på 18 kilo och 25 kilo på varje vikt... Och jag kör enbart stången...då förstår man att storleken inte betyder nåt. Man kan va stark som en oxå ändå :)


Men vi har roligt. Det är asbra att ha henne med mig för hon driver mig och bestämmer och jag behöööver en sån.
Och glöm allt jag sagt om att folk bara vill se snygga ut på gym för det GÅR fan inte. Kolla på mig!
Man skulle tro att jag ska föda barn.
Men men...
Det finns material... Det säger Rebecka. "Du HAR ju muskler! Vi ska bara deffa dig lite" 
Och jag vet att det inom länge kommer komma ett kostschema på mailen och att jag får säga hejdå till allt som innehåller kalorier öht.
Och det får va värt.
Vill bli stark som en oxe och jag vill bli av med mina överflödiga kilon. Hon vill trimma mig...och jag hoppas hon lyckas :)
Jag vill inte...mitt mathuvud vill inte bli av med allt gott. Min opade del vill bli omvänd på riktigt. Leva bra och sunt så jag slipper må illa alltid.

Nu får vi se vem som vinner.
Hon e envis och bestämt, hon Rebecka :)

/tant trassel som kommer ha så jäääävlaont imorn.
 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...