tisdag, mars 25, 2014

Vaaab


Hemma med denna lilla donna idag. Vaknade inatt av att det la sig ett glödande vedträ bredvid mig i sängen. Jag fick be henne att inte röra mig för det gjorde ont på mig!
Vi har suttit i solen, pysslat med bilen, fikat på gräset medan vi kastade med helikopterfrön från gräset...


...väl inne tvärsomnade hon i mitt knä och fasen va kär man bli i henne igenigenigen när hon ligger där och du får tiden att studera hemme eftersom du ju lixom är fast där ni sitter...
Helt opartisk förståss men så jäklafin hon är mitt lilla fräkniga fjun.

/tant trassel

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh varifrån kommer den fina "mustaschkassen"?? Mysigt med VAB ibland. :)

Tant Trassel sa...

Vill ju eg hellre jobba men nån dag då och då är det ju välkommet :)
Kaschen kommer från Lagerhaus. Jag har två ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...