onsdag, mars 26, 2014

VAB 2.0


VAB dag två. 
Vi är uttråkade och har ingen frulle hemma. 
Då åker vi till jobbet istället. En stund iaf :)
Vi åt frukost med mina killar och efter det gick vi och jobbade lite. Hwila måttade och jag sågade. Det var kopparrören till ljusstaken som skulle kapas. 
Tur att vi var där för det var ju nära på att dom hade ställd till med en väldig oreda snickarna o elektrikerna. Så kan det gå när man är den enda som vet hur polisen vill ha sina prylar upphängda :)

Sen åkte vi till mitt gamla bygge och lämnade lite saker o garvade lite. 
Sånt är fint. 

Nu är vi samlade igen och veckan är närapå slut. Helt sjukt så snabbt dagarna går. 
Jag är barnledig i helgen igen. 
Då ska jag träna. Och träna. Och träna. Tydligen. 

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...