fredag, mars 07, 2014

Dom ger



Ser ni skålen? Full med platta bullar?
Vet ni att jag fick dom på posten av min älskade vän Johanna. 
Bara sådär. Två bullpåsar. 
Så jäkla outstanding!!


Ser ni mobilskalet? Jo ser ni, det låg på posten till mig i veckan. Från min gamla kompis Anna. Bara sådär! Kärlek!
Sjuktglad! Det mobilskalet har jag blängt på i evigheter! Joy Division ju! Och SÅ fint!


Ser ni planschen Wonderful Copenhagen? En gammal klassiker som jag älskar!!!
Den låg på posten till mig i veckan. Den var från en instergramvän som heter Kristine. Hon har danskt blod men bor i Malmö. Hon överraskade mig med denna! Att hon kom ihåg att jag älskar den planschen var ju i sig ett under. Sen att hon skickade den till mig. Bara sådär!!

Ser ni...människor är helt sanslösa!!
Och jag är skylldig livet SÅ mycket!!

SÅ mycket!
Kärlek. 

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...