onsdag, juli 31, 2013

Hoot



Måste ju visa hur fin min uggla blev!
Drygt tre timmar satt jag. Det gjorde inte ont va jag minns det iaf :)
David på Waterproof tattoos gjorde ett tufft stycke arbete. Som han uttryckte det "Det var första och sista gången jag gör en sån här tatuering"
Och ja... Jag är glad att kunna lyfta upp en tråkig fredag förmiddag med lite ordentlig fokusering ;)
För det var tre timmar med skarpt fokus. Extremt många detaljer som ni ser. 
(Tror det går att klicka på bilden för att få den större)
Nu skall den bara läka.
Det går bra än så länge. Ca två veckor till och den bör vara klar. 
Spännande att se det exakta resultatet :)
/tant trassel 

4 kommentarer:

orcid sa...

nej den blir inte större när man klickar på den, men snygg är den :)

Anonym sa...

Jättefin!

Tre Gringos sa...

Åh, vad jag gillar den:))

Katja sa...

Najs! Blev ju bra det där.
Då är det helosansalva och inte klia som gäller då :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...