onsdag, februari 23, 2011

Jag TÅL det

Ja just nu tror jag till och med att jag BEHÖVER det... positiva ord.
Har fått fina ord till mig på min nya arbetsplats den sista veckan.
Jag behöver verkligen det.
Nederlaget efter sista jobbfloppen tog pusten ifrån mig men jag känner mig numera mycket glad över mina nya sysslor.
Har testat måndag och tisdag men idag fick jag bygga hela dagen.
Weeehooo :)

Förra veckan kom min arbetsledare till mig och sa att 'dom säger att du lär dig snabbt'
'Jasså? Säger dom det' :)
Ju jag känner mig uppskattat!
Byggde dessutom mitt första (och då ende) skåp förra veckan och fick MVG ;)

Och sen idag då jag fick bygga hela dan fick jag höra 'Du skall va stolt dansken. Det är jätte imponerande att du levererar som du gör med tanke på hur ny du är'
Tack tack tack!
Jag trivs med mina sysslor. Då blir det bra :)

Sen tänker jag... varför hörde man aldrig sånt på min gamla arbetsplats?
Dom jag jobbade med är jätte begåvade och duktiga men dom har nog aldrig hört ett ord om sådant.
Synd... för man mår så mycket bättre om man får höra nåt bra ibland. Inte bara att gruppen har presterat bra utan att just DU är bra.

Man kanske själv får bli en sån... en sån som säger till dom andra hur bra dom är... från hjärtat...

Ja så vill jag bli.
En äkta uppbyggande sanning om dan.
Puss
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...