söndag, februari 06, 2011

Gillar små karlar!

Dom skall helst inte va större än några cm och inte för breda om höfterna heller.

Jag behöver MÅNGA.

Är dom för breda får dom bara plats i dom större rummen.

Men jag måste fylla som små rummen oxå.

Det är det som är utmaningen i att äga ett jätte hyreshus med massor ettor.

Äntligen har jag hittat ett ställe att hänga upp hyreshuset.
Det har legat nedpackat i många år och bara väntat på rätta stället.

Nu hänger den i köket.

Jakten är ett faktum.
Dom måste finnas därute.
Max 17x40 mm

Flera än jag som samlar småsaker till en 'plutt-
pryl-mojäng'??

/tant trassel



2 kommentarer:

Katja sa...

Kanske helt fel men jag har ett gäng gamla smurfar.. för tjocka kanske dock

Tant Trassel sa...

Smurfar är alltid välkomna :) Dom kan säkert få plats i nåt tjockisfack haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...