torsdag, april 03, 2014

Svetshjälp


Älskar mitt jobb!
Då var det sagt.
Idag tog jag mig till okänd mark.
Jag hade ett problem att lösa och jag tvingades åka till Örebro Svets och fjäska in mig lite.
Jag har fått i uppdrag att sätta upp ett gäng stora högtalare på mitt bygge och upphängningen har varit ett av problemen.
Tur för mig så har jag dom bästa runt mig och snickarna byggde ihop lådor och tillsammans kom vi fram till en bra lösning för att hänga lådorna som skulle husa högtalarna uppe under tak på en kabelstege.
Behövde som sagt bara lite svetshjälp.
Och jag blir så glad över att människor inom dessa yrken är så fina å hjälpsamma! Nån ung Gustav hjälpte mig och gjorde ett jättefint jobb och jag sa att han var asduktig och han vert alldeles till sig. Och jag var jätteglad att få hjälp.

Dessutom så gillar jag miljöerna på industrier. Skitiga industrier.
Men det e nog ingen hemlis :)

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...