söndag, april 20, 2014

Nära nära


Nu har jag köpt springskor. Och dom är jättesnabba :)
Jag ökade min ökade distansen på min timmas powerwalk. Inte nämnvärd men ändå ökade lixom. Tror inte jag kan gå så mycket snabbare än såhär. Går knappt 7 km i timman och det är ju för dom flesta på gränsen till att småjogga. Men men...

Dessutom har jag shoppat mat.


Känslan att köpa en hel låda kvarg på lidl... :)
Sen en massa grönsaker, nötter, kyckling och bär.
Fattas bara proteinpulvret.
Ska köpa det imorn. Idag vart det stängd när jag var där.
Blir bra detta.
Är ganska pepp.
Igår var jag ute på krogen och drack min sista drink på länge.
Känns oxå ok.

Hoppas det skall kännas lätt detta.
Vill ju så gärna bli av med alla extrakilon och ge kroppen mat den kan må bra av. Vägen dit, att bryta gamla vanor, det behöver jag veeeeerkligen.
Så pepp pepp...
Tisdag kör jag stenhårt.
Nu varvar jag upp tills dess.

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...