söndag, februari 02, 2014

En superdag


Idag vert jag utnämnd till väldens bäste mamma. Detta föregicks av lite minishopping, köp av biobiljetter till filmen Frost i 3D, popcorn, dricka och efter bion, kvällsmat på BK.
Zion ylade flera gånger om att han inte kunde FATTA att vi hade gjort såhär många saker på en o samma dag! Och att vi nog hade asmycket pengar! 
Kände mig lite löjlig en stund samtidit som jag är glad att ungarna får längta efter saker och att en biokväll med popcorn och efterföljande besök på BK kunde skapa sådan lycka. Dom vet att detta är nånting heeeelt speciellt och det ger tass. Dom är jättetacksamma och glada att vi fick göra detta. Hoppas så att jag minns detta den dagen jag lever i överflöd och kan ge dom en biotur varje helg om jag vill det utan att blinka. Eller dom leksakerna som vill ha...
Och att jag kan fortsätta ha barn som ser jätteskillnad på speciella dagar och speciella tillfällen och helt vanliga dagar.


Nu är jag slut.
Lite rosé och en bit chedder.
Sen är jag klar för bingan.

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...