måndag, oktober 21, 2013

Vunnen!



Turgumma jag ÄR!!
Vann en tävling på Instagram som jag veeeeerkligen verkligen ville vinna!!
Jag har ju ett sushi-dream-team utan dess like men jag har ingen sushi-service!
Har kollat en miljard ggr på Lagerhaus sushi-service men jag har fan inte haft råd. 
Nu har det dessutom börjat sina i affärerna o snart kommer den servicen nog vika undan för andra varor. Och jag har mest suckat o sagt till mig själv att det nog ska komma nåt fint i min väg när jag någon gång blir mera välbetald. 
Meeeen sen utlyste Lagerhaus asså en tävling om ett Sushi-kit som heter duga och jag vann!
Vert nog gladast i världen tror jag. 
Just då. 

Nu ska jag...stoppa det i en flyttlåda...
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...