söndag, oktober 27, 2013

Raggarns



Får jag presentera... min första raggmunk någonsin.
Det gick väl sådäääääär?

Kan berätta att två timmar senare var jag klar med att tillaga raggmunkar och fläsk.
Då hade ena ungen hunnit bosätta sig hos grannungen och åt sin kvällsmat där och andra ungen åt 1,5 raggmunk utan fläsk och var nöjd sen. Och själv hade jag ätit mig mätt på fläsk medan jag tillagade det så jag åt inget sen.
Så brukar det va.
Jag slitar ihjäl mig. Ingen äter.
-raggmunkar var inge gott förresten. Tyckte inte jag iaf.
Jag vill ha potatis och persiljasås till min fläsk. 
Va ÄRRE mä svenskarna och lingonsylt egentligen? uff.

Åh just fan... nåt som jag faktiskt gladde mig över när det gäller raggisarna var att jag såg, när jag kollade på innehållet på Felix-paketet att det bara var typ 4 ingredienser i. Inga e-nummer, inga ord man inte förstod. Underbart!!

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...