söndag, augusti 18, 2013

Dax att slå till?



Tycker vi börjar få hyfsat ordning på livet nu. Visst att det finns lite tuffare månader då det är väldigt knapert innan lön men det finns så jäkla många fina människor runt oss som gång på gång slår sina vingar runt oss. 
Men jag saknar internet. Saknar bloggen. Saknar att kunna uppdatera telefoner o iPads...vikka förresten inte ens funkar längre bara för att jag inte har internet så jag kan säkerhetskopiera dom. 
Men jag vet inte om jag kan försvara en fast utgift på 230 kr i månaden bara för att vi skall ha internet. 
Känns som ett hån mot dom som hjälper oss gång på gång. 
Får vända detta med dom jag litar på talar sanning o höra vad dom tycker. 
Tills dess kan jag visa tallrikarna jag köpte på ikea för 130 kr för 12 delar. Små och smidiga delar. Mina gamla får inte ens plats i diskstället lixom...
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...