lördag, juli 09, 2011

PiffTant

Nu har jag kärat ned mig igen.
Denne gång i nåt som nog aldrig levt (syftar på Sjöborren nedan)
Men detta kanske kommer liva upp en liten tant?

På tradera finns butiken JetSet-trend (bilden är en länk)och dom lägger ut massor sånna roliga klänningar hela tiden.
Visst är den LITE söt iaf?

Meeen... just nu har inte jag 400 kr att lägga på den så...
Tills dess skall jag gråtande inta fosterställning i sängen och vägra gå till jobbet...eller nåt... eller lossas att jag fyller år i Augusti!!

Well... Ni får en till sån klänning som jag e lagom sugen på. Frågan är väl bara om jag har figur till en sån... HAR ju lixom inte riktig nån figur att snacka om. Jag menar, ingen midja och inga tuttar... 

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...