fredag, juli 08, 2011

Jaja... här får ni

dagens fynd.
Känner mig kanske aningens makaber men jag var SÅÅÅ illa tvungen att ta mä den hem från Korset idag. 40 kr.

En liten Sjöborre verkar ha satt livet till för att få tillträde till nåns vardagsrum.
Foten ser UT som vet marmor men jag tror man typ gjorde lampfötter och andra 'stenliknande saker' av typ krita eller sånt... hjälp mig??
Iaf så har nån vänlig själv satt en Sjöborre på toppen som skärm och ja... den är ju bara SÅ ful-ljuvlig så den inte kan bli annat än älskat av mig :)
Som nån sa... lika originell som sin nya ägare och ja, va säger man hahaha

Vackert eller hur? :) JÄTTE fin när den är tänt dessutom.
/tant trassel 

3 kommentarer:

itsallvintage sa...

haha den är fasiken lite galen! /Annika

Tant Trassel sa...

ja visst VAR den Annika!!?

Kultisten sa...

Riktigt snygg! Nu blir jag avundsjuk. (Hittade din blogg genom att du kommenterade ett inlägg på min egen för sjuhundra år sedan)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...