lördag, juli 09, 2011

Jag som skulle drömma gott!!

Vaknar med bamse dunder tandvärk kl halv fem i morse.
Upp, två ipren, tandborste, tandtråd, vatten... ahhhhh... försöka sova igen.
30 min senare PANG... ont igen. Samma omgång dock minus Ipren...
Snälla GUD ge mig pengar så jag kan fixa tanden.
Sitter dödstrött i mitt ärtgröna kök med en kaffekopp som innehåller Willys billigaste bryggkaffe och en smörgås med äkta dansk salami som bara gör en besviken. Dansk salami är inte alls lika röd som den var när jag var liten.
Var tog all ordentligt gift vägen??
JAG dog ju inte av det.
-och hur kom vi in på detta nu??

Gud va trött jag e.
/tant trassel

1 kommentar:

Marie sa...

Åh stackare där!!! Men du, man kan ta tandräkningen på avbetalning! Gå itne och lid! Ett bra husmorsknep är att tugga blåbär och låta blåbärsmassan ligga emot. Testa. det finns ju i skogen nu! Kanske får du dvärgbandmask på köpet men vadå... :-S

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...