söndag, juli 17, 2011

Akut

Kunde ha skrivit en massa jätte trevliga blogginlägg men istället väljer jag att gnälla.
Kl är kvart över 6 och jag har varit vaken precist hela natten.
Har sovit max en min åt gången.
Orsaken är den tanden jag har gått och haft problem med under lång tid.
Tänder prioriteras lågt i mitt liv.
Detta har olika orsaker.
Dyrt!! -man har andra utgifter som är mera akuta
ONT! -ja jag erkänner en viss tandläkarångest :( Tycker det känns som man är hatat och dom bara vill att man ska ha mera ont.

Antar att jag inte är själv om detta.
Tänderna är en vidrig stor investering. En jag GÄRNA skulle lägga pengar på men dom pengarna har lixom inte funnits på ungefär en livstid.

Men istället för att va smart å lösa tandproblemet när det inte var såååå farligt så väntar man tills det gör så ont att man inte får en blund OCH dessutom lar man väl få en räkning som är ca 20 ggr så hög som man annars skulle ha fått.

Men men... nu ärre som d är. Får nog stanna hemma från jobbet idag :(
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...