onsdag, januari 15, 2014

Polka






Som jag älskar mitt sovrum... Asså rummet. I sig.
Stort. Kallt. Rymligt. Speciellt.

Och sen... Ni vet, man kommer hem. Ledsen. Efter en dag som började bra. Tills det bara rev till i hjärtat och man inte kunde se upp. Eller stanna kvar. Utan var tvungen att gå.
När man kommer hem efter en sån dag, och bäddar rent i sängen med polkagrisrandiga sängkläder... Det hjälper ta mig fan. Det är som knark. Värken inom mig dämpas och jag mår bättre. För stunden. 
Tur man inte har värre smärtor än att dom kan botas med rena sängkläder :)

Nu har jag dessutom tänt ljus och rökelse. Gillar rökelse ibland. Är så jäkla intensivt bara.
Men ibland blir det bra.
Imorn skall jag skaffa lite jordkabel till huse. Har en del pysselideer som jag måste avprova lite.

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...