tisdag, oktober 16, 2012

Sista besöket

Ja i måndags var då sista besöket på plastikkirurgisk mottagning. Nånsin.
Har jättesvårt att säga det ordet. "nånsin"
Har nog blivit smått beroende av att fascineras över hur man kan förändra kroppen.
Jag vet att det är sjukt och det är ju därför jag inte tänker gå på den känslan. Det får vara bra med bukplastiken. Allt annat får jag lära mig att leva med.
Men det är med en liiiiten sorg att släppa det.
Jag får jobba på min självbild antar jag.

Sköterskan var snäll att ge mig min B-vitaminspruta. Det är istället för tabletterna som jag tyyyp inte har tagit på 4 år.
B-vitamin skall jag ta resten av livet ch brist på b-vitamin har hemska följder som inte går att åtgärda!
En spruta betyder att jag inte behöver komma ihåg mina vitaminer mera än en ggr var tredje månad. Och det borde jag väl lyckas med?

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...