tisdag, juni 04, 2013

Jobbar för fullt!

Jobbar för fullt med att ordna med inlägg där bilderna ser ut som man tagit droger.

Mitt problem med bloggandet för tiden beror på att jag pga ryggen har så svårt att sitta. Och kan man inte sitta fram för skärmen då blir det svårt.
Jag är dessutom jätte disträ.. Glömmer bort mig om saker och ting. Läkartider, besiktningstider FAST att idioten från Browik tycker jag att BORDE ha fattat att man menade 3/6 som han hade skrivit i .pdf filen med bekräftelsen TROTS att han i två mail innan hade använt datumet 3/7 som datum för besiktningen... och jag e bara sur på honom att han fick mig att få dåligt samvete över nåt som INTE är mitt fel... ja och lite sånna saker.

Men jag försöker.
Ikväll fick bloggen min prioritet. Igår var det disken. Imorn vet jag inte. Disken antagligen. Så är det med vardag. Ingen dag hinner jag göra mera än en sak. Antingen blogga, diska, plocka, läsa böcker för ungarna, duscha, tvätta. Sen är jag slut på riktigt. Särskild nu när jag har ont. Jobbar sedan i måndags men det e tungt. Konstant ansträngd i ryggen. Då blir man trött.

Vert dock bjuden på sushi-lunch idag. Det var fint :)
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...